
- 40 % mainostoimistoista ilmoittaa tänä päivänä allokoivansa kampanjoissa alle 2 % mobiilielementteihin, tosin kolmasosa ilmoittaa kasvattavansa tätä osuutta yli 25 % ensi vuoden aikana
- 71 % sisällönjakeluyrityksistä ja 58 % palveluntarjoajista totesi, että mainostajat eivät panosta mobiilimarkkinointiin ja -mainontaan, koska kanava on vielä kehittymätön
- 31 % operaattoreista kertoi etsivänsä lisää tietoa toimintaympäristöstä (mobile ecosystem, tälle ei ole hyvää käännöstä), jotka määrittävät strategian, jolla mobiilimarkkinointikampanjoita toteutetaan
- 49 % sisällönjakeluyrityksistä ja 36 % viestinvälitysintegraattoreista sanoivat, että kohdennus ja demograafiset tekijät ovat kriittisimmät tekijät onnistuneelle mobiilimarkkinointikampanjalle
- 23 % operaattoreista sanoivat, että heidän mielestään sisällön räätälöinti ja personointi ovat avaintekijä mobiilimarkkinoinnin kasvulle
- 48 % mainostoimistoista ilmoitti, että opt-in (lupa) sekä rekisteröityminen ovat tärkein tekijä kun mitataan investoinnin tuottoa (ROI)
Osittain täysin päivänselviä juttuja, osin ihan niitänäitä. Fakta on, että yritysten, jotka kyseisiä palveluita tarjoavat täytyy pystyä kommunikoimaan erittäin hyvin mitä ongelmia mobiilimarkkinoinnin, tai paremminkin mobiiliviestinnän, avulla voidaan ratkaista ja miten niitä mitataan.
Koska alkuosa tästä jutusta on käännetty englannista ja osa terminologiasta saattaa olla ontuvaa ja vaikea ymmärtää, tässä vielä linkki alkuperäiseen pressijulkaisuun.
1 kommentti:
hello all
generic tramadol online
Do not change your overdose without first consulting your doctor.
buying tramadol online
You can order Tramadol medication without prescription right now.
http://www.southernexposurebistro.com/ - tramadol ultram
The medication is usually taken with a glass of water, and either with or without food.
Lähetä kommentti