Brittein saarten katukuvaan kiinteästi kuuluva Borders-kirjakauppaketju on perinteisesti lähettänyt kerran kuukaudessa erikoistarjouksin varustetun uutiskirjeensä lähes puoleen miljoonaan sähköpostiosoitteeseen. Uutiskirjeen tarjouksia hyödyntäneet ovat joutuneet tulostamaan kirjeen tarjouskupongit ja kiikuttamaan ne myymälään hyödyntääkseen näitä erikoistarjouksia.
Toukokuussa Borders kokeili ensimmäistä kertaa tapaa missä viivakoodilla varustettu tarjouskuponki lähetettiin sähköpostin sijaan matkapuhelimeen. Tulokset olivat enemmänkin kuin tyydyttäviä: kuponkien käyttöaste nousi 19 %:n ja olivat näin kaksinkertaiset verrattuna tulostettuihin kuponkeihin. (via MobiAD Network)
tiistai 19. kesäkuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti